Virtual assistant sitting at home office and talking on the phone with her boss

Marketingowcy głowią się jak trafić do klientów? Wiadomo, że rynek jest już zdecydowanie przesiąknięty reklamami. Reklamy są na każdym kroku – ulotki, bilbordy, spoty telewizyjne, reklamy wyskakujące na stronach internetowych, w skrzynkach zarówno tych tradycyjnych jak i elektronicznych. Ile można? Najgorsza jest chyba powtarzalność reklam. Jednak żaden przedsiębiorca nie może sobie pozwolić na tworzenie nowych reklam co kilka tygodni. Im dana reklama się częściej pojawia tym jest większa szansa, że zostanie przez nas zauważona, a co za tym idzie być może zapamiętana. Najważniejsze jest, aby reklama przypadła do gustu jak największej liczbie ludzi. Najgorsze co może być to zrobienie i wypuszczenie takiej reklamy, która tak denerwuje odbiorców, że od razu przełączają swoje odbiorniki na inny program. Są reklamy, nad którymi ludzie się zastanawiają, choć nie do końca z nimi zgadzają czy też rozumieją. Nie ważne jaki jest sposób, ważne, aby reklama została zauważana, bo są setki reklam, które giną w gąszczu innych.