Marketing prawniczy do skutecznego generowania potencjalnych klientów
Marketing prawniczy może być zaprojektowany, tak aby funkcjonował w Internecie, gdyż tam odbywa się procentowo najwięcej wyszukiwania prawników przez potencjalnych klientów
Wyświetlanie reklam online może pomóc w stałym generowaniu wysokiej jakości potencjalnych klientów, oczywiście jeśli zostanie to przygotowanie i przeprowadzone prawidłowo. Dzięki reklamom online wszystko co dzieje się w trakcie kampanii online można śledzić i mierzyć ilość kliknięć w reklamę. Można również estymować, czy marketing prawniczy w tej formie generuje nowych klientów i na jaką skalę. Dzięki przewidywalności reklam online można prognozować, ilu nowych potencjalnych klientów może być zainteresowanymi rozpoczęciem współpracy.
Co to jest retargeting i jak działa w kampaniach online?
Realistycznie rzecz biorąc, pierwszy raz, gdy ktoś pyta o usługi prawne, może nie być gotowy do współpracy. Należy założyć konwencjonalne podejście, że potrzeba wielu punktów kontaktu z potencjalnym klientem, zanim podpisze umowę o sprzedaży. Dlatego też retargeting jest opłacalnym sposobem na wielokrotne odzyskiwanie kontaktu z potencjalnymi klientami.